7/30/2012

Herregud ! No igjen har jeg glemt og blogge :p <3 Jeg har hatt litt mye og gjøre og hendene fulle :P Og mye og tenke på :P <3

Som dere ser har jeg byttet tema :) <3 Litt stolt over at jeg greide det , syntes det va digg :P Hvis dere lurer på hvordan jeg har gjort det så legg igjen en en kommentar så skal jeg hjelpe deg :)

Når en gutt virkelig elsker en jente så vill han høre stemmen din hver dag og vil Være med hun hele tiden :) <3 Og en gutt som du kan snakke med og alt med og stoler 110 % på er en ceper ! Men når en gutt bare vil ha noen og være sammen med og ikke vet ka man skal gjøre , da har han ikke sikelige føleser for jenten ! Jenten trenger oppmerksomhet fra gutten , og vil vite om han virkelig elsker hun ! Så gutter vær søte og skriv som status at du elsker henne og ta et bilde av dere til profilbilde , det betyr mye for jenten :)

Froker e skjønne <3 :3

 Nydelig sol ned gang ! <3

 Skjønne ilderen til Heidi og Eric , hermine <3

 Frosken min , min prins og Linn sitt verste mareritt !
                                                    Kjøpte nytt deksel ! <3

Hva er deres mål for dette skole året ? <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar