7/31/2012

Snart hjemme :)

Ja da er ferien nesten over og hjem reise er på gang ! Gleder meg til og komme hjem  til Bergen er litt lei av og være i campingbussen :p Vi er jo liksom helt på hverandre ikke ta det feil , det e alltid koselig og være på tur med gamme røde kar ! :P Det er det jeg kaller bussen :P I dag har jeg og små søskene mine vært og badet :D De er så skjønne , når de vil , nei da :P Som alle andre søsken har vi også være tider da vi ikke tåler hverandre og sånt men vi er der alltid for hverandre ! <3

I morgen e det en 10 timers tur tilbake til Bergen .. Jeg skal sove jeg :D He he he he <3 Skal bli koselig og komme hjem :) Skal være med venner og møte han .. <3 Ti hi hi , da va det pån igjen :P <3 Og de som vil være med meg så må dere bare gi beskjed så skal jeg fikkse en dag med dere :) <3

Bilder fra i dag :)<3

 Sommer det e det vi vill ha ! <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar