7/22/2012

Sverige

Ja , no er jeg i Kongsvinger og koser meg :P Jeg har ikke blogget så mye får vi har reist i en Campingbuss som vi eier og der er jo det ikke internnett til og blogge :( <3 Men no har vi nett og da må jo jeg fortelle litt då :) <3

Reisen til : Vi reiste kl: 10.00 og da va jo vi våken sant -.- Ehhh næiii ! Så jeg sovnet 6-7 ganger på vei ned . He he he og så lede meg og min lille søster Linn satt for hunnville se på Barbie regnbuens magi , det forteller jo litt kor gøy det var på vei ned -.- Mene vi holdt på og dø av latter :P Vi kom fram i 9 tiden om kvelden , da va jeg trøtt :P

No i dag har vi vært og shoppet på Charlottenberg Og jeg har fått en ny bluse som er knall rosa og er gjennomsiktelig , he he he og den forelska Tante Heidi seg i :P Og så onkel Eric  Som jeg kaller de :P
De er helt fantastiske mennesker som du blir fort glad i :) <3 Og så fikk jeg noen smykker og Masse snop :) <3 ME GUSTA <3

Meg og små søskene mine vi gikk bort til den vannsklien da , her vi er og der va det jo så skjønne små unger og vi snakket og koste oss , HELT til to små rompe troll av pøbler kom bort og sprutet på meg og linn , da løp de etterpå det skal jeg love deg , nei da :P Så gikk vi og badet der vi gikk så langt at jeg ikke gadd mer , for det va så mye and der vi badet at det tok jo evigheter før vi rakk opp til hoftene jo !


No tror jeg dere som leser min blogg har fått nok lese stoff ! <3 Og Husk sommer en er ikke bare sol , og bading og gjøre faen skap :P Det er og Være med familie og venner som du elsker og lager minner med de som du kan huske og kan fortelle dine barne barn :P <3 Takk til dere som leser denne bloggen , Legg gjerne igjen Kommentarer <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar