7/18/2012

I dag som meste parten av dere som leser dette har vært på , så har jeg vært på VG lista :) <3 Drit koselig Og så møtte vi på Kari og Linn :) Meg  og kari gikk til Mcen og skulle kjøpe mat Så va den den skummle mannen da.. Som vi syntes va skummel :P Gull mannen , han dere som står på en statue og bukker hver gag noen kaster en mynt i boksen .. Skumle greier XD Ja ja , Så va det indianere der ! :) Jeg digger de , så vi gikk bort der for og se .. Det endte opp med at jeg kjøpte et ambåndt med mitt navn på som er hjemme laget ( Bilde neden for ) Jeg møte mange folk som jeg ikke hadde sett på lenge :) Kine og Martin og mange andre :P 
Vel , får vel si natta til dere som leser :) <3 

                                                          Armbåndet mitt <3

                                                        Kødda meg med weben :P

                                                         

YOLO <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar