5/28/2012

No har jeg ikke skreve på lenge , vært opptatt og mye og gjøre :P <3 Hello , jeg er fjortis , jeg er vimsete og klarer ikke og stå i ro :p <3 Digger denne alderen <3 


Men sist uke hadde vi jobb-uke, jeg jobbet som frisør hos TopTwenty på Gallariet. Det var kjempe gøy og koselig<3 Fikk mye erfaring , Alle de som jobbet der var snille og ville fikse og style håret mitt . He he he he , det var gøy ,  det var en jente som tok eksamen på meg ,dååee ... fik jeg side cut , klippet tuppene og hår-kur.
I morgen begynner skolen igjen og jeg gleder meg til det <3 Men ikke til leksene , de kan de ha for seg selv :p 


Min helg: 
Helgen min har vært fantastisk <3
 Den begynte på torsdag med og bade med de to kose guttene mine <3 :P Fredagen så sov jeg hos de:P <3 Og badet , jeg elsker vannet , jeg er en bade nymfe :p<3 Lørdagen var jeg hos familie besøk til den ene kose gutten , med den andre på slep:) Det var en snill og koselig familie som jeg gjerne vil se igjen , meg og mr.M svømte helt til andre siden for og få tak i bryggen noen striler hadde tatt. Etterpå fikk vi mat og drikke , til vi hoppet uti igjen <3 XD Søndag var jeg mamma og en venninne av hun på stranden , da jeg badet igjen og koset oss , grillet ,og de skrek når de fikk vann på seg :p Og jeg fikk brun farge noen steder meg nest ser jeg ut som en tomat :p Men snart vil det bli brun farge gleder meg :) <3 Og i dag har jeg faktisk ikke gjort noe , unntatt og synge og kjøpe is :P< 3 

                                              Min side cut <3     
                                     
                                               Lagde bildet selv , stilig <3

                                                  Øyet mitt er spesielt <3
                                                         De tre muskiterer <3
                                                  Et annet bilde jeg lagde i helgen <3

                                           Vi snakkets neste gang <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar