5/30/2012

I dag har jeg vært på skolen , og fikk den drit beskjeden ! Læreren vår skal bytte skole og vår skole har ikke råd til og betale nye lærer så derfor må hele 9 GH splitte opp og bli spredd over i de andre klassene ! Er drit lei det og bytte klasse og sånt. No blir jo det det samme dilemma igjen ! Det og finne de du kommer overens med og kem du skal være med er vanskelig , jeg håper at de jeg kommer i klasse med er snille og hyggelige ( som de sikkert er ^-^) Jeg håper jeg komme inn i en klasse der alle kjenner alle og alle er venner :) <3                Men kommer til og savne 9GH og vil huske de morsomme tidene , sånn som da læreren kom inn og spurte om hun skulle ha oss , mens guttene gikk bort og sa " Nei, læren vår er bare og henter noe !" hun bare "ja ja " og så gikk hun :P <3 Ingen lærer resten av deg , var så digg :) <3


Og etter skolen var jeg med verdens beste jente ! <3Amalie <3 Vi dro til byen og så litt på navle piercing :P
Hun kjøpte is mens jeg kjøpte dagen hos big bite :P Isen til Amalie dryppe over alt var nesten skummelt ! Og når du gikk inn i den stolpen ! <3 Du er bare NICE du <3 Og så kjøpte vi Beste venner hals-kjede <3 med bamse på :3 Og så tok vi bilder :3 


Meg og verdens beste jente <3


 Noe annet jeg kjøpte <3


 Pudder er viktig <3


 Smykket <3 


I WANT SOMEONE TO LOVE ME, FOR WHO I AM <3

3 kommentarer:

  1. til: skjønningen min <3

    fra: skjønningen din <3

    åeeeeeee<3 vennen er utrolig glad i deg<3<3 du er verdens beste bestevenn<3<3

    SvarSlett