10/02/2012

Madagascar 3 var en knall film! å skal så kjøpe den ! Anbefalelse og se den . Jeg så den med Mamma og etterpå gikk vi på mcen som vanlig som vi pleier etter kino :D <3 Så har jeg mast så mye om og få svarte skap og dør og nå er malingen i hus og skal begynne og male i morgen !<3  

Ellers i dag så har jeg Vært og jobbet på Loddefjord barneskole , var kjempe koselig! Men litt crapy.. o.O Ha ha ha ha det e no da positivt og få høre at du er perfekt ra noen gutter da :P ha ha ha arghhh æsj , men men :P 

Og etter bynen turen så var jeg med verdens skjønneste kjæreste per , ja no kan du gjette nemmelig Ina og steffen<3 Åwee dere e herlige ! <3 Steffen husker du " min ole brum !< 3 Han vil altid være MIN MIN BARE MIN OLE BRUMM! <3 hold deg til Ina :P ha ha ha ha dere e urtolige venner og dere e her for meg dere betyr utrolig mye for meg !

http://www.youtube.com/watch?v=1UrpQTI6HTo <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar